1.3.07

kebab house

Jeg frekventerer Kebab House. Faktisk kommer jeg lige derfra. I Kebab House er der MTV uden lyd samt gårsdagens BT. Hunde er ikke tilladt i Kebab House. Det står der på skiltet. Man er ikke i tvivl, når man går på Kebab House. Derimod må man godt ryge i Kebab House. Det er der mange, der gør, især de unge, der hænger ud i Kebab House efter skolen eller praktikken. Og selvfølgelig dem, der henter pizza i Kebab House. Derfor er det ikke altid oplagt at spise sit måltid på selve Kebab House, så foretrækker jeg at tage det med fx ud i bilen. Kommer man om eftermiddagen kan det dog godt lade sig gøre at spise i fred på Kebab House. Jeg kan godt finde på at tage bilen og køre ind til Kebab House under påskud af at skulle noget væsentligt, fx aflevere biblioteksbøger eller gå på apoteket. I virkeligheden vil jeg bare ind til Kebab House.