18.10.06

eksistens

Jeg har svært ved at overholde samtlige mine forpligtelser.
Jeg har svært ved at give slip på Joy Divisions Atmosphere samt Anton Corbijns video af samme.
Jeg har svært ved at tage mig sammen til f.eks. at tage mig sammen, eller også har jeg allerede taget mig sammen alt, alt for tit.
Jeg har svært ved at løsrive mig fra synet af 3 vindmøller en efterårsmorgen med svag sol og morgendis.
Jeg har svært ved at koncentrere mig tilstrækkeligt til at kunne tage mig af verdens snarlige undergang ifølge tv-avisens korrespondenter.
Jeg har svært ved at tænke på at skulle holde masken i et middagsselskab, hvor de øvrige gæster meget apropos hedder Ole Sippel, Svenning Dalgaard, Bent Stuckert og Steffen Gram.
Jeg har svært ved at glemme visse trivielle hændelser i barndommen.
Jeg har svært ved at huske, om jeg nogensinde har haft en barndom, eller om det bare hed noget andet dengang.
Jeg har svært ved at forestille mig, at jeg egentlig ville være i stand til at passe et rigtigt arbejde, hvis jeg engang skulle være så uheldig at få et sådant.
Jeg har svært ved bare at skulle fade bort, hvis det er det, der skal ske, eller også tiltaler tanken mig i al sin enkelhed.
Jeg har svært ved at slukke for denne indspilning af Incubation og tage del i den verden, som angiveligt er at finde uden for togets beskyttede miljø.
Jeg har svært ved ikke at bruge uforholdsmæssigt meget tid på at fordrive tiden og på at ønske, at der var mere af den, som også kunne fordrives.
Jeg har i det hele taget svært ved at beslutte mig for, om det ene ben nu skal sættes afgørende foran det andet.